dinsdag 14 februari 2017

Aankoop Merckx emx1

Ondertussen even een nieuwe fiets aangekocht voor enkele toertjes met de vrienden van de triatlon. Het is een full carbon fiets, velgen van 35 mm, Shimano 105. De fiets is in uitstekende staat. Schitterend geolied ketting. Ik had zo'n tool mee om te checken of de ketting en cassette aan vervanging zijn. Zo wist ik dat de ketting en cassette zo goed als nieuw zijn. Het enige dat wat moeilijk was is het bepalen van de maat omdat het een slooping frame is, maar het past perfect. De vorm en de looks zijn prachtig. Bij de fiets was er ook een Garmin Edge 200. De fiets is van 2013. Ik kreeg er het aankoopbewijs, boek van Merckx, 2 binnenbanden, fietsschoenen merk Fizik, helm en Garmin Edge 200 inclusief oplader bij. Ik betaalde 720 euro. Ik vond de fiets via 2dehands.be. Bovendien was het dan nog vlakbij! Hiervoor reed ik met een oude fiets, met een carbon voor en achtervork. Schitterende fiets, met mooie looks, van Merckx en een zacht prijsje en dan nog in topstaat! Very happy dus!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten